Jobbhelg..

Så var ännu en dag snart slut.. Varit hemma drygt en halvtimma efter jobbet. Blev en kvällsmacka med skinka och ett glas oboy och nu väntar en kort spaning på nätet innan jag dyker ner i sängen.
Inte hunnit mer än att jobba idag, sov länge och myste på morrn innan jag for hemifrån 11:30 för att börja jobba en timma senare, slutade sen 21. Lite folk på jobbet men vi hade fullt upp nästan hela tiden, var något lugnare än en vanlig dag.. Fanns en del väntetid med samtalen.

Nu ska jag fixa matlåda till imorrn, Linus hade gjort pastagratäng till middag här idag så.. Mumma! Det får bli min lunch imorrn på jobbet, jobbar 8-16:30 då.. Go'natt!


Vill du bli annonsplats i Vägverkets reklam?
Vill du bli så tilltryckt så du nobbas av en gam?
Allt det där kan hända dig om man inte bländar av till halvljus.


Vill du bli den skadaste som gått i ett par skor?

Så söndriga och dan så till och med dom blinde glor?

Allt det där kan hända dig om man inte bländar av till halvljus.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0