Kalas!

Idag har vi haft kalasfirande här hemma, mycket trevligt! Hela släkten kom på besök nästan.
Fick en hel del trevliga presenter!

* Linus och Carro: döskallebadlakan, kroppsvårdsgrejer, två tunikor oh leggings.
* Mor och far: 4 vinglas, 4 dricksglas, två trisslotter, varav en med vinst!
* Mormor och morfar: blomma, pengar och presentkort.
* Moster med familj: blomma och halsband.

Även Maria var till mej på dan och fikade en sväng, fick ju present av henns redan förra helgen; ögonskugga, rouge och läppglans..

I övrigt så städade jag hela morronen.. Klev upp med Linus trots att jag hade tänkt ta sovmorron. Så när min klocka ringde 09 hade jag hunnit med att städa överallt samt duschat! Underbart! Sen var det bara att äta frukost och plocka i det sista här hemma innan jag for till stan för att handla det sista till kalaset. Var hem till mor och far en sväng också och lånade tallrikar..
Men nu blir det hopp i sängen, ska upp tidigt imorrn. Skokloster och bilutställning väntar ju då! Go'natt!


image35
Provar presenterna från lillebror och Carro.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0