Krav-middag!

Återigen så sitter jag här hemma vid datorn.. Linus pillar i köket med nånting och jag spanar av nätet innan vi ska sova. Fått klart alla bilderna idag iaf, så nu är det upplagda på tre olika forum, ska försöka hinna lägga upp dom på Bilddagboken imorrn tänkte jag. Är ledig då så, ska bli skönt, tar mej sovmorron. :]
Annars har jag inget planerat, komma ikapp med bilderna bara, kan vara skönt det också att inte ha nått planerat, varit så mycket nu senaste tiden. Bra att få en hemma dag och plocka med allt här.. Läre nog plantera om två tobaksplantor till balkongen också som jag fick av min moster förra veckan. Köpte kruka till dom på IKEA i lördags. Det finns alltid något att göra!

Idag var det jobba 07:30-14 och när Linus kom hem från jobbet efter 16 så for vi in till stan för att Linus skulle bjuda på mat. Fick ju aldrig nån present av honom när jag fyllde år så jag krävde att få bli bjuden på Kina-mat. :]
For på Lidl och handlade lite efter maten samt kikade bort till lillebror för att hälsa på, dock var han inte hemma så det vart inget besök. Ska dit på fredag istället, har lovat vara frisör åt honom då, åker dit direkt efter jobbet tänkte jag. Ska kika in på Mobackes och köpa nån trevlig större växt åt dom innan jag åker från jobbet. Lite inflyttningspresent sådär, såg att de behövde lite växter. :]

Nu blir det sova iaf, måste ju hinna mysa lite först! ;]

image39
Dodge Ram, Skokloster 2007 -Grrrr! =]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0