Ledig dag..

Ledig dag idag, mycket skönt! Sov länge och gav mej sen ut på promenad efter att mormor ringt och erbjudit mej sitt Kuriren-kort så jag kan läsa tidningen gratis på nätet..
Så promenerade dit och var där nån timma och surrade med mormor och morfar som var ute och höll på med diverse ogräsgrejande och pill. Traskade sen vidare hem till familjen precis som jag hade tänkt för idag. Drack kaffe och busade med vovvarna innan jag blev hemskjutsad av fader som skulle ut och glida lite med bilen.

Har sen myst och ätit middag framför tv'n med Linus och nu är det lite surf som gäller fram till läggdags. Jobbar sen lördag och söndag, så min helg är snart över.. 9-17 på morrndagens schema. Segt men det blir ju pengar.

Såg igår förresten att "mitt" jobb är utannonserat nu.. http://platsbanken.ams.se/text/02/070509,020030,120943,91,1451751002.shtml
Fick bli så genom att jag nu jobbar heltid, var rejält sugen på att åka ner och jobba men känns bättre att satsa på detta i Bollnäs, det är ju ändå på hemmaplan. Även om jobbet i Uddevalla är bra mycket roligare än det jag har nu. Hatar att behöva sitta still, vill ha ett rörligt jobb!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0