Över förväntan!

Såja, då var första arbetsdagen avklarad.. Gick över förväntan faktiskt. Till att börja med satt Sara och jag vid samma dator och turades om att ta samtal, började segt med svåra saker.. En kvinna från Nordea ringde och ville få hjälp med diverse lån och kontouppgifter om en kund. Sen ringde någon och ville veta skulder och hade frågor om returer.. Då kändes det lite tungt, men vi redde ut det som tur var. Framåt kvällen gick det riktigt bra, ta beställningarna är ju det lättaste, bara resten som är krångligt. :P
Blev många springturer till chefen för att fråga om än det ena än det andra.. Men mestadels gick hon omkring och hjälpte oss nya, hon hade verkligen fullt upp med 16 nya på avdelningen...

Hade sovmorron idag, jobbade 12:30-21. Åkte till Bollnäs strax före 11 och glassdejtade med Sara på city innan vi åkte upp till jobbet. Blir väl samma imorrn med. Ska ev åka tidigare, blev inge Bollnäs med broder idag då han kom på att han lovat en kompis att träna på förmiddan.
Ska krypa ner i sängen nu jag, alldeles trött. Linus hade gjort en kladdkaka när jag kom hem förresten, så blev ett litet fikande då jag kom hem, riktigt mysigt! :]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0