s40-race och kamelplädar..

Hemma efter en lång arbetsdag. Sovmorron idag igen, åkte lite tidigare till Bollnäs för att sällskapa broder som skulle kika på en tv på Elgiganten.. Med hans enorma tur hade de en tv kvar, skulle jag ha haft den hade den väl varit slut sen tre år tillbaks... Kan ju säga att det var tur att jag var med honom för tv'n gick nämligen inte in i hans lilla s40.. Det sa jag åt honom redan innan vi åkte, "du borde nog låna pappas 945'a, du lär knappast få in tv'n i din bil..." Men han lyssnade inte, trodde det skulle gå bra ändå.. Men icke. Så de provade att ställa den i baksätet på min 740 istället och det gick precis. Därmed vart han tvungen att ta den hem igen och jag fick ta hans s40 till jobbet. Inte för att jag klagade precis! ;]
Sara såg något förvånad ut när jag hämtade upp henne på stationen i broders ursnygga bil. =]

Jobbade 12:30-21, gick bra idag med, dök upp lite nya funderingar men som tur var hade vi ett par människor som gick omkring och assisterade när vi behövde hjälp. Underbart! Bäst var nog ändå mannen med kamelplädarna.. Hade beställt tre plädar men bara fått två och när jag skulle kolla upp vikt på paketen så la han på.. Antagligen försökte han lura oss.. =]
Kaffe på MAX innan jag lämnade Sara på stationen och for sen hem till familjen, dock bara mamma hemma, far och bror jobbade. Bytte bil, var väl lika bra det, brorsan var inte alltför imponerad över kraften (?) i 740'in... Så nu har jag provkört s40'in iaf, mycket nöjd med den måste jag säga.

Ska fixa matdosa till imorrn nu och sen sova. Jobbar dag imorrn, 8-16:30, skönt! Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0