Skokloster..

Skoklosterträff idag.. Många stiliga bilar! Kommer dela med mej av en hel del bilder nån dag framöver på Bilddagboken.. Hinner inte ikväll, blir sängen nu för imorrn ska jag jobba. Skulle jobbat idag men lyckades byta med en annan så jag kunde vara ledig, ska jobba nästan söndag istället.

Träffen var trevlig, dock började väl dan inte så bra, Linus sov för länge -som vanligt, så vi kom iväg sent och sen skulle han in på Biltema och Jula för att shoppa, så jag dumpade honom och bilen där och promenerande bort till IKEA för ett snabbvarv där. När han var klar plockade han upp mej och vi skulle fara till Skokloster. Vi kom fel flera gånger eftersom han fanimej inte kan läsa skyltar och köra samtidigt..  Men men, till slut kom vi dit iaf, 1,5 timma försenad! Var inte ens att tänka på att åka in på området då.. Tyvärr.  Men vi hade inte haft en chans heller så..
Gick istället omkring och spanade på alla andras bilar och fotade en massa.

När träffen var över så åkte vi hemåt, stannade för middag på MAX i Uppsala och gick sen ett till varv på IKEA, hade glömt ett par saker..

Nu ska jag leta upp nått kylande att smörja mej med, tokröd efter en heldag i solen. Bränner överallt.. Hua!
Go'natt!

image36

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0