Utmaning!

Seg dag idag, tur man har trevliga arbetskamrater iaf! Sara är så jävla underbar!!
Utbildning 8-16:30 precis som tidigare i veckan. Lärt oss om fakturor och returer idag.. Rörigt som fan men det ska väl ordna sig hoppas jag. Har medlyssnat även idag. Blir mer sånt imorrn, liksom en lektion i samtalsteknik. Sen antar jag att vi ska få utbildning på nya telefonisystemet också.. Var kaos där idag sedan de gått över på Avaya istället för Advoco.. Ingen kunde nånting ungefär.

Efter jobbet skjutsade jag Sara till bussen och for sen på St1 å tankade för att sen shoppa lite på Dollar, tog en snabbtur därinne för att köpa gardiner och lite annat småkrafs.. Sen hem, laga mat och äta, har sen bara slappat framför tv'n, läst lite tidningar och druckit kaffe.

Ska väl snart förflytta mej till sängen tillsammans med min bok, påbörjade den för längesen men har inte hunnit å läsa så mycket, irriterande! Börjar ju bli spännande nu.. Behöver mer fritid för att hinna med en massa saker här hemma!
Fått schema för kommande vecka också förresten.. Ska jobba alla dagar utom fredag.. Mestadels kvällar denna vecka.. Tjatigt men det blir ju slantar, får se det så!



Till sist en liten utmaning jag fick från Jocke..


1. Ta närmaste bok och slå upp sidan 18, rad 4 - vad står där?
uppvisar strimmor på framsidan, vilket skulle kunna antyda att det
(Giles Blunt - Fruset offer)

2. Sträck ut din vänstra arm så långt du kan, vad rör du vid?
Skrivbordets slut

3. Vad var det senaste du såg på tv?
Time out

4. Utan att se efter, gissa vad klockan är:
Strax före 21? Tja nästan iaf, 20:54.

5. Bortsett från datorn, vad hör du just nu?
Det var en gång en fågel - Laser

6. När var du senast utomhus och vad gjorde du då?
För tre timmar sen så jag kom hem från jobbet, gick från bilen och in..

7. Vad tittade du på innan du började svara på den här undersökningen?
Bilder på Bilddagboken..

8. Vad har du på dig?
Hmm, tröja och trosor...

9. Drömde du något i natt? I så fall - vad?
Inte inatt men igår.. Knäppt verkligen! Hånglade med en på jobbet...

10. När skrattade du senast?
Det var nog på jobbet med Sara. :]

11. Vad finns på väggarna i rummet där du är nu?
Tre vov-tavlor, en lejontavla och en hylla..

12. Har du sett något konstigt på sistone?
Nja inte direkt..

13. Vad tycker du egentligen om den här utmaningen?
Jaha, är det en utmaning!?

14. Vilken var den senaste filmen du såg:
Längesen jag såg film nu. Måste ha varit Göta Kanal 2 med föräldrarna för nån månad sen.

15. Om du blev multimiljonär, vad skulle du köpa?
Ett hus! Och sen skulle jag utöka bilparken lite också, nåra gamla fräscha Volvosar, en Audi TT och nåra andra sportiga saker. :]

16. Berätta något om dig själv som folk inte känner till:
Jag har ett par tvångstankar.. Måste backa in bilen på parkeringar och sängen läre vara bäddad för att jag ens ska tänka på att krypa ner i den. Men det vet nog folk..

17. Om du kunde förändra EN sak i världen, utan att ta hänsyn till politik och skuldkänslor, vad skulle det vara?
Kommer inte på nått just nu..

18. Tycker du om att dansa?
Dansar aldrig nykter! =]

19. George Bush?
Öhh, ja vad är det med han?

20-21. Vad skulle dina barn heta, pojke respektive flicka?
Sven å Stina? Nä, har faktiskt ingen aning, har inte tänkt så långt.

22. Skulle du nånsin överväga att bo utomlands?
Absolut!

23. Vad vill du att Gud ska säga när du kommer till Pärleporten?
Välkommen kanske?

24. Vilka fyra personer vill du ska svara på de här frågorna?
Sara, Ulrika, Linus och MorrnMorrn...

Kommentarer
Postat av: Sara

Alltså palla Avaya! Det systemet verkar ju helt, ja jag vet inte vad! Men man lär väll sig så småning om, men det verkar ju inte vara logiskt på en fläck. Hehe

Du är med Underbar:)

2007-05-04 @ 19:05:57
URL: http://sharao.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0