Helgen passerad..

Så har helgen passerat igen.. Nästan måndag nu.. Jobba och åter jobba igen.
Ganska nöjd med helgen måste jag säga. Eller ja, självklart kunde den ha varit mycket roligare men vi fick undan en massa tråkiga sysslor iallafall. Tvättat en hel del, sorterat papper och satt in i pärmar, röjt på balkongen, städat lägenheten osv..

I torsdags var jag på Volvo och hämtade ut nya vinterdäck till bilen. Mycket trevligt! 6000 kr fattigare men det var det värt. Har ju råd så.. :]
Igårkväll kom mor och far hit och hälsade på. Bjöd på nybakt långpannekaka och kaffe och vi såg massa tv och pratade skit. Även brorsan kikade förbi efter jobbet och fick sig lite fika.

Var och hälsade på mor och far idag, var även förbi hos mormor och morfar för att hämta lite grejer som dom tagit reda på efter en syster till mormor och flyttat från hus till lägenhet. Fick mej lite mattor, tavelramar och en assistent.
Hockey var det idag också, S/L mötte Avesta på hemmaplan och det slutade oavgjort 3-3. S/L tappade 3-0 till 3-3 på under tre minuter.. Snopet som fan! 17:07 i sista perioden kom Avesta igång.. Typiskt S/L. Tyvärr. :[
Efter matchen så kom brorsan och Carro hit och hälsade på, de hade med sig pizza som vi åt och efter det tog vi kaffe och långpannekaka. Populär den tror jag visst! ;]

Nåja, det var helgen det.. Nu väntar sängen och ladda inför veckan som kommer.. Massa nytt folk in på jobbet blir det.. Småkort vecka för min del, ledig på fredag för att åka ner till västkusten på bouppteckning och urnsättning. Åker ner redan på torsdageftermiddag när jag har slutat jobbet kl 17.. Får se om vi åker hela vägen eller stannar längs med vägen och sover. Hemresan oklar ännu också, antingen lördag eller söndag. Vore skönt med lördag men vi får se som sagt.

Sooova! Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0