Väntar..

Go'kväll!
Sitter här och surfar lite i väntan på att broder och flickvännen ska dyka upp.. Även mammsen skulle sällskapa ner till Arlanda så jag slapp åka ensam hem. Hon tyckte synd om mej. Sötnos!

Dagen har varit till belåtenhet, vaknade vid 09 trots att jag inte kom i säng förrän efter 02.. Mötte upp Kent på Ljusne för att sen fara upp i skogen och fota våra 740'isar, tyvärr var vädret inte det bästa men man kan väl inte räkna med det heller när det är höst.. Det var trevligt iallafall! Börjar fixa lite med bilderna men har inte hunnit å lagt upp dom på varken Garaget eller Bilddagboken.

Efter fotograferingen hann jag hem en snabbis och få i mej en lunchmacka innan det bar av till ishallen. Seriepremiär för S/L som mötte Smedjebacken. Blev vinst med 3-2! =]
Plockade med mat hem från pizzerian efter matchen och har sen bara ätit och surfat sen dess.. Fixat S/L's hemsida och börjat pilla på bilbilderna.

Blir lite musik och slösurf nu i väntan på bror.. Återkommer tidigt imorrnbitti! Har jag tur hinner vi hem i skaplig tid så jag hinner vila lite innan jobbet som börjar 08...

Bye bye! Inge go'natt här inte! Det tar vi imorrnkväll! :P



image104


image103


image102

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0