Bortamatch..

Det blev bortamatch inatt.. Kom till jobbet för 1,5 timma sen drygt.. Jobbar 9-18.

Efter jobbet igår så följde jag med en vän till en av hans vänner för att de skulle skruva lite Volvo.. Byta stötdämpare på en mycket fin 945'a..
Blev kvar där rätt länge och efter det så blev det kvällsfika/sen middag hemma hos min vän.. Sen blev jag kvar över natten. Mycket trevligt! :]

Nu ska jag chatta vidare, hade lite ångest idag för jobbet eftersom jag skulle sitta i telefon, men det blev bara en halvtimma, detta eftersom en tjej var sjuk så fick jag hoppa in på chatten. Nice! ;]


Hööörs!

Kommentarer
Postat av: cia

Jag blir alldeles matt ;)

2008-08-12 @ 11:27:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0