En arbetsdag kvar på veckan..

Så har man klarat av två arbetsdagar denna vecka, en kvar, imorrn. Ska snart sova tänkte jag. I skaplig tid för en gångs skull! Jag kan ju iofs inte lova det men jag ska försöka.

Det är mycket som snurrar i huvet just nu. Jag vet verkligen ingenting känns det som. Varken på jobbet eller hemma. Nya arbetsuppgifter på jobbet nu delvis.. Ringa upp missnöjda kunder och göra dom glad typ.. Vad det gäller hemmaplan så vet jag inte ens vad som är det nuförtiden. Jag är hemma för lite och borta för mycket. Eller är det kanske borta som är hemma? Jag vet inte. Ibland gör folk att man blir förvirrad. Speciellt senaste tiden..

Idag efter jobbet har jag bara slappat framför datorn.. Kikade in till en vän påväg hem för att lämna av en mobilladdare bara.
Igår tog jag det lugnt efter jobbet och senare under kvällen for jag in till stan med en vän för att äta mat.. McD.. Ingen höjdar-mat men har man inget för sig kan man lika gärna sällskapa. Testade 945'an lite mer.. Den går verkligen mycket bättre än en trött gammal 740 kan jag säga.. Det sades att bakljusen på 945'an bara syntes en kort stund efter att plattan tryckts i botten på Flygrakan.. Hehe! =]




Ibland ångrar man saker man gjort men man kan också ångra att man inte gjorde vissa saker...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0