Fredagskväll..

Slapp fredagkväll i Ljusne ikväll. Behövde en sån. Varit en seg dag idag. Jobbat kortdag ändå så det har gått skapligt. 8-15 på schemat är helt okej på en fredag! Senaste fredagarna har jag jobbat fram till 19 och det är rätt drygt.

Efter jobbet idag så for jag och Linus till stan för att mathandla. Åt middag i stan när vi ändå var där också, var för trött för att orka laga nått.. När vi kom hem var jag så trött att jag la mej och sov en stund.
Anledningen till tröttheten kan jag bara skylla mej själv. Var hos en vän till sent  inatt.. Massa skitprat, tv och mys..

Var knappt hemma nått alls igår.. Jobbade på dan och efter jobbet åkte jag direkt hem till min vän och vi for sen på McD för att käka middag.. Sen direkt från honom och ut till Ljusne för att hämta upp mamma för att sen åka raka vägen till Mohed på bilbingo. Hade ju lovat mammsen att vi skulle åka dit nån gång innan bingosäsongen var över.. Vi vände dock hemåt efter bingon utan vinst. Släppte av mamma och var hem en sväng innan jag åkte in till stan på nytt runt 24-tiden. Åkte hemåt runt 02:30, tiden går alldeles för fort när man har kul! Kom i säng 03 och sen ringde väckarklockan 06:20 imorse. Det var inte lockande kan jag meddela. :P

Kommentarer
Postat av: myran

Du såg lite sliten ut idag Linda!



Måste tänka på dig själv nu ett tag..



Kram

2008-08-08 @ 23:50:03
URL: http://mcmyran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0