Fullt upp!

Oj vilken helg! Den bara försvann! Riktigt kul!

Kom i säng sen som f-n igårnatt efter att ha träffat en vän på IP i Sandarne och bara suttit i bilen pratat i över två timmar, kom hem efter 03..

Sov väl inte överdrivet länge igår heller, blev väckt av telefonen.. En vän som ringde och planerade in dagen med mej. Linus jobbade dubbelpass 7-21:45 så jag fick roa mej själv, vilket jag har blivit grymt duktig på! :P
Efter telefonsamtalet så hoppade jag in shorts och linne, klev utanför dörren, kände dagens värme och gick loss med svamp och schampoo på bilen.. Måste ju ha den nytvättad när jag ska ut och glida! ;]
Efter biltvätten så blev det en dusch för min del och sen ringde telefonen igen, min vän var ivrig att träffa mej.. Han var visst hungrig och frågade om inte jag kunde köpte med mat till honom eftersom han befann sig på Ljudtävlingen inne i stan. Så jag skippade frukost hemma och drog förbi McD påväg till Ljudtävlingen. Vi åt i min bil innan vi gick runt och spanade på bilarna och kollade tävlingen. Det finns verkligen många olika sätt att bygga ljud i en bil! Och vilket ljud sen, den som hade mest och vann tävlingen kom upp i 150,9 db.. Skapligt! :P

Även brorsan kikade förbi en sväng och surrade, det var trevligt! :]
Efter Ljudtävlingen så tog jag och min vän nåra varv i stan genom att det var crusing där innan vi plockade upp en vän till min vän för att sen fara ut till Sandarne och fota våra två 740'isar litegrann. Efter det fortsatte vi ut till Ljusne för att äte på La Gondolan, gött med pizza! Sen åkte vi hem till mej och jag tömde kameran på bilder samt bytte om till varmare kläder inför kvällen.

Efter nått till varv på stan så åkte vi sedan ut till Volvo Lastvagnar där det kl 19 vankades Gorgträff. Det blev ingen större uppslutning och väder sket sig.. Från att ha varit strålande sol hela dagen och fram till att träffen början så föll det sen regn över folket och bilarna som hade samlats. Det var en trevlig tillställning även om det inte kom så många bilar. Brorsan kom och visade upp sin S60 bl a! Riktigt kul! Iofs var det väl jag som tvingade honom lite.. ;]

Framåt 21 gav vi upp och tog ett varv på stan innan jag och min vän skjutsade hans chef till en fest i Mohed. Efter det ytterligare nått varv på stan innan vi mötte upp Linus i Stugsund där han och jag bytte bil, jag fick 945'an och han tog 740'in eftersom jag och min vän skulle åka upp till Bogården utanför Vallsta och hämta skinninredning och vita bakljus till bilen av en kille som vi träffat på Gorg-träffen.
Väl tillbaks så bytte vi bara bil från 945 full med bildelar till min väns 740 och drog till Mohed för att hämta hem vännens chef. Sen ytterligare nåra varv på stan innan vi åkte åt varsitt håll hem igen. Blev inte mycket sett av cruisingen och inga bilder eftersom vi åkte runt mest, men det var en riktigt kul kväll! Kom i säng runt 03 även denna natt..

Idag söndag hade jag tänkt sova länge men min vän hade andra planer.. Blev väckt vid 09 av mobilen.. Djuuup koma just då.. Han frågade vad jag hade för mej.. Sover.. Jaha, kan du inte komma och öppna dörren åt mej då?
Va fan liksom, inte nog med att han väckte mej han tog mej på sängen typ! Fast inte så som ni tänker snuskisar! :P
Jaja, det var bara att kasta på sig morronrocken och bege sig en trappa ner och öppna.. Sen började han dona med att plocka ur inredningen i sin bil för att byta till skinninredningen som inhandlades för en hundring inatt. Den låg ju i 945'an från igår. Under tiden bytte jag om till lite mer anständiga kläder innan jag gick ut och hjälpte honom. Han blev kvar flera timmar och till slut fick vi dit skinninredningen, blev grymt snygg! Porrigt! =]

Bilder från helgen kommer upp så småningom på Bilddagboken. Inte hunnit med det idag helt enkelt.
Ska nog dejta sängen nu snart tror jag.. Pratar med lite sötnosar på Msn just nu men ska väl avsluta det snart. Arbetet kallar åter imorrn.. Jobbar två dagar, ledig onsdag och sen jobba fram till lördag..

Puss å natt! ;]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0