Läkarbesök..

Var ut till Ljusne en sväng idag på förmiddan, ett besök på hälsocentralen vid misstanke om urinvägsinfektion.. Vilket stämde mycket riktigt. Modell större dessutom.. Illa.. Penicillin i 10 dagar och dessutom får jag inte börjar jobba förrän på onsdag!? Jaja, läkaren bestämmer. Ska ut till Ljusne om en och en halv timma för att hämta ett sjukintyg. Sen blir det att åka in till jobbet med det. Feber hade jag visst också enligt läkaren.. Jag som kände mej bra mycket piggare idag än de tidigare dagarna.. Normalt sett ligger jag på ca 36 grader men när dom kollade tempen på hälsocentralen visade den 38,7. Hmm, undrar vad jag har haft tidigare i veckan då!? :S
Efter läkarbesöket åkte jag in till Lego på jobbet och vi drog på Barnens Hus och köpte födelsedagspresent till hans son som fyller år på måndag. Lunch på McD blev det också.

Nåja, nu ska jag packa in mina kläder i garderoben och försöka snygga till lite här. Fått order av läkaren att ta det väldigt lugnt, vi får väl se hur det går med det..

Kommentarer
Postat av: myran

sköt om dej så du snart kommer tillbaka till jobbet!!



Kram kram

2008-08-29 @ 14:06:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0