Mera tidfördriv..

Eftersom det inte ringer så mycket passar jag på att stjäla en till lista.


Var ligger din mobil när du sover?
På sängbordet
Hur ofta ligger din mobil hemma utan batterier?
Aldrig hemma, Endast i nått enstaka har jag fått batteritorsk
Hur känns det när du inte har din mobil på dig?
Naket!
Får du någon gång höra att du är en mobilälskare?
Nja, inte direkt.. Jag är mer lagd åt kameran. :P
Hur många mobiler har du haft det senaste året?
En, som dock snart ska bytas ut..
Blir folk irriterade över att din mobil ständigt är med dig?
Nej, är man bland folk så kan man ha den på ljudlös..
Vad står de i det 4:e sms:et i din inkorg?
Jaha.. Oj, ok.. RInger om 1-2 min
Vad står de i det senaste skickade sms:et?
Åh, ge mej den skönheten!! :D
Vem är överst listan över missade samtal?
Pappa
Vem är 6:a på listan över mottagna samtal?
Linus
Vem är 2:a på listan över uppringda nummer?
Malin Olsson
Har du som bakgrundsbild?
En silverfärgad Volvo S60
Hur mkt batteri har du?
63%
Vem är 8 på din kontaktlista?
Andreas Garaget
Vem är den första på bokstaven "G" i din kontaktlista?
Gull-Britt
Vad heter din mobil, som bluethooth namn?
Lindas K810i
Den bästa låten på din mobil?
Omåomigen
Den sämsta låten på din mobil?
Har bara bra låtar på min mobil.
Den första bilden du ser när du går in på dina foton på mobilen?
En bild på min bil..
Hur mkt är klockan när du gör detta?
13:37

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0