Dåligt uppdaterad..

Ja denna blogg är numera dåligt uppdaterad. Det beror på att jag sedan 1,5 vecka tillbaks inte har något riktigt internet hemma. Sa upp bredband, tv och telefoni som fanns här i lägenheten eftersom det kostade en massa pengar och som dessutom stod på Legos xxx eller liknande.. Var inga problem för honom att ringa Telia och säga upp detta trots att det stod på henne och sedan teckna nytt i mitt namn. Så mitt telefonnummer har nu flyttats från Ljusne och hit till Söderhamn, Lego pratade in sig hos Telia och fick både flytt och teknikerbesök gratis. inte illa!
Tänk hur olika det är mellan olika telebolag.. Inte ens ett muntligt avtal behövde göras!? Man blir nästan mörkrädd.

Nåja, jag skiter i det - inte mitt problem! Telefonen fungerar iaf sedan i tisdags och vilken dag som helst kommer bredbandet att kopplas in liksom tv'n. Sen kommer det ett hemmabiopaket med posten nån dag med eftersom vi hakade på Telias julerbjudande..

Hur kan jag då surfa nu?.. Jo, vi utnyttjar någon grannes trådlösa (oskyddade) internet. Uppkopplingen är inte den bästa och anslutningen avbryts hela tiden i stort sett.. Men det är bättre än inget iallafall! ;]

En ny bil har vi införskaffat sen sist också, har ju funderat en längre tid på en 945'a och när en vän till Lego skulle sälja sin så var vi inte sen att höra av oss för att köpa den. Så nu har vi en till röd bil på gården. 945 LTT. Nice! :]
Dagarna innan vi köpte den så sålde Lego sin svarta 740.

Ska överge datorn nu och lägga mej på sängen och läsa lite, Kent kom hit så han och Lego skulle åka ut till garaget och byta däck på Legos gamla bil som Kent köpte.
I övrigt väntar väl en myshelg, imorrn ska vi upp till Undersvik och äta julbord. Lego och jag ska bjuda mina föräldrar och hans mamma på det som en tidig julklapp hade vi tänkt. Ska bli trevligt! :]

Höres!

Kommentarer
Postat av: Anna M

jag vill också se din bd...buhu för lösenord...

2008-12-18 @ 23:37:07
URL: http://annamodin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0