2007

Vad hände 2007? Kort sammanfattning! :]


Januari:
Året börjar med att jag fortfarande jobbar med marknadsundersökningar på Anthill i Bollnäs
21'a - Brorsan fyller 21 år
25'e - jag och Sara drog till Gävle och shoppade!
27'e - TM-fest med Anthill i Bollnäs-skogen. Underbart kul!
Många fina vinterdagar att föreviga med kameran genom att jag jobbar kväll





¤ ¤ ¤ ¤ ¤

Februari:
19'e - shopping med Sara i Bollnäs
28'e - ny frisyr




¤ ¤ ¤ ¤ ¤


Mars:
3'e - Företagscup på ishallen
12'e - shopping i Gävle med mormor och moster
20'e - bilfotografering åt brorsan som ska sälja Bmw'n
22'a - dejta Sara i Bollnäs
30'e - brorsan köper sig en S40 T4




¤ ¤ ¤ ¤ ¤


April:
1'a - fotodag med brorsan och hans nyinköpta bil
2'a - flok på jobbet med Sara...
4'e - Maria fyller år och jag våldgästar Alfta för att dejta Sara
7'e - Valbo-shopping med Linus, Linus, Carolina och Lena
30'e - Sara och jag blev befodrade på jobbet och började idag utbildning på Ellos





¤ ¤ ¤ ¤ ¤


Maj:
1'a - Mormor fyller 63 rår, firas med smörgåstårta och kalas!
6'e - 740-fotografering i Ljusne-skogen
12'e - brorsan och Carolina flyttar in i lägenheten
18'e - Maria-dejt blev till groggkväll hos brorsan
19'e - cruising i Söderhamn
24'e - jag fyller 25 år
25'e - kalas för mej eftersom jag jobbade på födelsedagen
26'e - Skoklosterträffen





¤ ¤ ¤ ¤ ¤


Juni:
2'a - dop för farbrors dotter Linn
5'e - jag och mamma for till Valbo och shoppade
15'e - Linus och jag firar 7 år tillsammans





¤ ¤ ¤ ¤ ¤


Juli:
10'e - MAX med Sara, som mååånga andra gånger! :P
12'e - bingo i Mohed med mamma
21'a - drifting Flygstaden med Sara
28'e - Street Cars Fest Valbo
28'e - cruising Bollnäs




¤ ¤ ¤ ¤ ¤


Augusti:
3'e-5'e - resa ner till Västkusten för släktträff
11'e - cruising Söderhamn
18'e - mormorsmiddag
18'e - Strömmingsleken med Maria
24'e - svärfar går bort. :[
25'e - bilutställning Valbo
25'e - cruising Gävle
25'e - lyskväll Söderhamn
26'e - Linus åker till Hedekas
29'e - Valbo-shopping med "tanterna"
30'e - jag åker till Hedekas ensam



¤ ¤ ¤ ¤ ¤


September:
2'a - åker hem från Hedekas
5'e - anställningsintervju i Hudik
8'e - åka till Gävle med Maria, utgång på Heartbreak
9'e - åka tåg hem till Ljusne igen
14'e - säger upp mej från jobbet i Bollnäs
15'e - Dragracing på Flygstaden
17'e - börja nytt jobb, Teleperformance i Söderhamn
20'e - åka till Hedekas
21'a - begravning för svärfar
23'e - åka hem till Ljusne igen




¤ ¤ ¤ ¤ ¤


Oktober:
14'e - köra brorsan och Carolina till Arlanda, vara bilvakt medan de är på Lanzarote
17'e - husvisning Vallvik
20'e - fest i Stugsund
22'a - hämta bror och Carolina på Arlanda samt återlämna S40'in




¤ ¤ ¤ ¤ ¤


November:
8'e - åka till Hedekas efter jobbet
10'e - åka hem till Ljusne efter bouppteckning på västkusten
24'e - shopping i Uppsala med far och Linus
25'e - mamma fyller 45 år
30'e - grogg och utgång i Söderhamn med Maria




¤ ¤ ¤ ¤ ¤


December:
1'a - kalas för mamma
7'e - husvisning i Myrbacka
14'e - after work på JH med jobbet
15'e - födelsedagsfest i Stugsund för Magnus 23 år
20'e - skriver köpekontrakt på huset i Myrbacka
24'e - julafton hos morföräldrarna med släkten
25'e - juldag med familjen
29'e - spelkväll hos Linus och Carolina
30'e - shopping i Valbo med föräldrarna
31'a - Linus och Carolina firar nyår hemma hos oss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0