Gatbilar.se i Gävle

Bil-kväll även ikväll! Mycket skoj! Men samma visa idag som igår.. Kom ner sent och missade allt ungefär. Blir så när man jobbar och sen har en bit att åka.. Men men jag kom ner iallafall och det är huvudsaken.
Linus hade ingen lust att följa med eftersom han skulle jobba imorrn så jag tänkte först åka ensam, ringde dock far för att höra om han hade lust att åka med, visade sig då att även brorsan var hemma hos föräldrarna och att även han ville följa med. Så det blev att vi åkte i brosans S60 T5 ner till Gävle och spanade bilar. Hann spana in nåra bilar innan det började tunnas ur.. Blev lite fotat iallafall men långtifrån alla fastnade.

Har en hel del jobb med Bilddagboken framöver då jag nu har ca 1500 bilder som ska gås igenom sedan i lördags.. Kommer upp bilder så småningom, allteftersom jag får tid!
Nu väntar sängen och sen upp å jobba imorrn innan jag ska till Enånger på Växthusfest hos Cia. Linus blir chaufför och jag kommer vara onykter! :P

Natti!


V70N T5

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0