Samarbete..

Ja det är ordet idag.. Även om vi inte alltid kommer överens om saker och ting så försöker vi..

Just nu sitter jag och dricker kaffe och Linus klipper gräset. Jag har röjt undan diskbänken, diskat av och kör nu diskmaskinen. När mitt kaffe är slut ska jag peta i linserna och röja upp här på övervåningen med kläder och byråer, har ju målat en byrå så mina underkläder ligger här och där och överallt just nu.. Dumt att få färg på dom! :P

Sen blir det att gå ner och röja av det sista innan jag tar ett varv med dammsugaren och moppen och sen avslutar med en dusch. Måste ju vara fint när flickorna kommer.
Måste leta fram kartongen med dvd'er också. Annars blir det inge film ikväll! Och det vill vi ju absolut inte! ;] :P

Tillbaks senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0