Sent..

Det är sent. Jag är nyss hemkommen efter att ha tillbringat kvällen hos en vän. Vi har sett tv och pratat skit i överflöd. Det är sånt man behöver vänner till!

I övrigt idag var det en skitdag. Vaknade med grym jävla huvudvärk, migrän.. Hurra. Det blev inge jobba för min del. Stor besvikelse. Jag som aldrig brukar vara hemma från jobbet, men idag hade det bara inte gått. Jag är fortfarande inte av med värken så jag blir hemma även imorrn.
Ska åka bort på eftermiddagen imorrn så jag hoppas jag är bättre då.  Det måste jag vara. Annars åker jag ändå, så är det bara. Detta är planerat sen en tid tillbaks.

Igår då? Mest slappa och dona lite här hemma. Brorsan kom på besök också, fick ta sig en provtur i 945'an. Ojoj, va han jäste säger jag bara! Han saknade sin T4 väldigt mycket när han hörde hur bilen lät.. ;]

Sov-dags nu.. Ladda inför imorrn. Sova, sova, sova och äta migräntabletter och sen ta 740'in på en längre tur.. Åter på onsdag! :P



The summer is magic...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0