Shopping..

Massa shopping idag.. Lite shopping igår..

Idag var Linus och jag till Valbo och brände runt 8000 spänn på diverse saker.. Möbler, kläder, stereoprylar ja ni vet..
I tisdags var jag till Bollnäs och hälsade på Sara, brände inte lika mycket pengar då, kanske en tusenlapp bara.. Riktigt kul att träffa dej gumman! :] Det gör vi om! Snart!

Klockan är alldeles för mycket nu egentligen.. Jag borde sova. Ska göra det nu så jag orkar upp imorrn och städa av här hemma, blev inget sånt gjort idag eftersom vi var borta hela dan..
Imorrn (eller ja, senare idag..) så kommer nåra av flickorna (de sötaste såklart!) från jobbet och vi ska ha porr-fest, dvs grilla, dricka alkohol och se Fäbodjäntan! Ska bli kul! =]

Vi ses imorrn flickor!
Nu ska jag sova.

Natti!

Kommentarer
Postat av: S

Kul att träffa dig med! Ta väl hand om Fäbodjäntan nu, porris!



kram

2008-07-17 @ 09:25:54
Postat av: Malin@work

Hähä....syns senare!!

2008-07-17 @ 10:05:38
URL: http://mallingen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0