Too late!

Jao.. Sent återigen.. Förstår inte att tiden springer iväg så.. Jag har suttit och redigerat lite bil-bilder från igår. Kan inte nån uppfinna ett program som lurvar regskyltar tack!? Det tar lite tid.. Inte hunnit klart med alla än och därför har jag inte laddat upp nått på Bilddagboken heller. Lagt upp nåra här istället så länge. Tar resten en annan dag.

Imorrn är sista dagen på jobbet på ett tag. Känns riktigt bra. Jag behöver semester nu. Får se hur det blir när jag kommer tillbaks, jag och en till tjej funderar på att flytta ner till 2nd. Då skulle vi kunna ha en porrhörna tillsammans med en annan tjej därnere. Skulle vara riktigt kul! Verkar som de vill ha nån sorts besked imorrn om hur vi gör..
..Men det är så jobbigt att flytta, vi gör ju det hela tiden!?

När arbetsdagen är avklarad imorrn så ska jag på fest. Ska bli riktigt kul! Får inte glömma att packa min Jäger i matpåsen imorrn! ;]

Nä men, nu är det väl ändå go'natt!? Jo vi säger så.. Jag jobbar 10-19 imorrn så jag har sovmorron. Skönt. Annars hade det blivit kämpigt imorrnbitti kan jag tala om!


Zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz...........................................

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0