Hälften kvar..

Det var halva semestern det.. Bara en vecka kvar nu.. Hoppas den veckan blir bättre än den som varit...

Jag har iallafall precis bokat in en dejt på tisdag uppe i Bollnäs med underbaraste Sara. Antar att jag får in en dejt med Maria i helgen också.. Sen måste jag ha hem flickorna från jobbet nån dag i slutet på nästa vecka.. Det är väl det som står i min semesterkalender..

Nå annat blev det inte. Vi pratade om Västkusten, Göteborg, Liseberg, Uddevalla och allt det där, men det sket sig.. Allt sket sig. Fan.
Jag som ville ner. Men det kvittar. Jag får åka själv nån gång istället. Ändå ingen som är sällskaplig nog att vilja hitta på saker. Egentligen skulle man skita i alla måsten och bara ha kul resten av livet. Men man läre ju ha pengar till det också..
Nä, man skulle haft en rik karl som kunde ta hand om en och göra en lycklig..

Men skitsamma.. Idag då?
Var in på jobbet en sväng på förmiddagen och hämtade ut en vinst åt Anna som jag sen överlämnade när vi träffades en snabbis på E-Center. Skulle ha dejtat i helgen men så kom hon ner idag för att handla.. Blev en liten fika också innan hon for hemåt och jag mathandlade.
På eftermiddagen så var Linus och jag hem till föräldrarna och Linus hjälpte dom med datorerna lite. Blev dessutom bjudna på mat där, wok. Riktigt gott var det! :]

Kvällen vet jag inte vad det blir.. Var tänkt jag skulle åkt till en vän men även det sket sig.. Inget går bra nu.. :[
Ska kasta i lite blondering i håret är väl tanken iallafall. Frisören klippte bort allt mitt fina solblekta hår.. Sen får vi se om kvällen tar slut eller om jag hittar på nått annat..

Kommentarer
Postat av: S

Upp med hakan Raring! Snart ses vi och pratar en massa skit som bara du och jag kan ;) :)

2008-07-11 @ 22:24:53
URL: http://sharao.blogg.se/
Postat av: Malin@work

Jag vill ju leka Linda!!!!

Och jag kan gärna hänga mä dig till Västkusten :D

Du blev så jäkla fin i håret. Jag skulle behöva en rejäl makeover.

Nu får vi se till att dejta till veckan - kommer hem från Kolmården på måndagkväll o sen finns inget planerat i agendan.

Kram gumman!

2008-07-12 @ 11:23:18
URL: http://mallingen.blogspot.com
Postat av: ullis

Skulle haft en rik karl som kan ta hand om en och göra en lycklig?

Jag trodde du var lycklig och more importantly, din karl ärvde väl pengar nu av sin käre far :o/

2008-07-14 @ 08:08:47
Postat av: Linda

Ullis:

Jo han ärvde ju en del pengar, men han är snål också.. :P

2008-07-14 @ 15:24:13
URL: http://hockeylinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0