Sen kväll..

Tillbaks vid datorn igen.. Efter förra inlägget så fixade jag till en liten snabb lunch och satte mej sen framför datorn en timme och förde över bilderna från mobilen från Hudik-trippen. Då dök pappsen upp på msn igen och talade om att det fanns mat hos dom om jag ville ha. Dum fråga! Färskpotatis, lax och romsås skulle det bjudas på så jag slängde mej på cykeln för att få mej lite middag också!

Även lillebror och Carolina kom dit en sväng för att lämna tillbaks lite tomma matdosor som de hade haft hemma. Bjöds på kaffe och glass som mammsen var iväg och köpte från glassbilen som passande nog kom förbi precis.  :]
Blev kvar hos familjen till klockan var strax före 21 och såg tv och pratade skit. Linus jobbade ju ändå så det spelade ingen roll vad jag gjorde..

Har börjat lägga upp lite bilder på Bilddagboken nu också men det krånglade en massa så jag fortsätter imorrn istället. Orkar inte nu. Blir att sova snart och sen väntar mathandling och en liten dejt imorrn, men först en sväng på jobbet för att hälsa på och hämta en sak..

A.. Jag tänker på dej. Jag hoppas allt löser sig till slut. Kramar i mängder!



Nyklippt jag..



Kommentarer
Postat av: Malin@work

Men vilken attans snygg pingla!!!!

Du blev kanonsnygg i håret!

Verkade som om du hade jätteskoj i Hudik. Jag med. Samtidigt dessutom verkade det som, haha!

Kram till dig

2008-07-11 @ 07:27:14
URL: http://mallingen.blogspot.com
Postat av: cia

Wow !! Snygg frilla Linda! hoppas du får en fortsatt bra semester, i dag drar jag och mannen till Orsa en sväng med husvagnen..

2008-07-11 @ 09:06:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0