Lycka!

Det har varit en bra dag idag! När jag kollade min mail imorse fick jag besked om att min bild som var med i en omröstning på 7/900-klubbens forum hade vunnit, dvs jag får min bild med i 2009 års almanacka för klubben. Läckert! :D

Oktober 2008 blir oktober 2009 i 7/900klubbens almanacka!



Sen nu ikväll fick jag även veta av Linus att jag har fått 8 bilder publicerade i 200-klubbens medlemstidning som skickades ut i dagarna. Bilar som jag fotade i maj på Skoklosterträffen hade klubben valt att visa i sin tidning. Kul! :D



200klubbens medlemstidning



Sammanfattningsvis en mycket bra dag som ni ser! :D
Det som gör att dagen blir fulländad är när min älskling kommer hem från jobbet efter 20:30. Det är lycka. Det är kärlek.

Jobbet rullar på, jag sitter i telefon, kämpar med ärendetider i vanlig ordning och det känns som att det går bättre och bättre. Man blir jäkligt ringrostig i telefon när man sitter på mail och chatt och enbart hoppar in i telefon då och då när det behövs folk!
Fått ut nya schemat nu fram till början på januari och jag kan inte klaga, mestadels 8-17-tider vilket känns väldigt bra! Hade helst börjat ännu tidigare men det verkar inte som det går att ordna tyvärr. Hade sökt ledigt två dagar före jul men det gick tydligen inte igenom, men men, man kan inte alltid få som man vill.

Nu ska jag slänga mej på sängen en stund och vila, har en huvudvärk som är lite envis och vägrar ge med sig. Vill ju vara pigg när när mannen i huset kommer hem! ;]

Kommentarer
Postat av: Mallan

Du är bäst på att fota Linda! Är så glad för din skull!!!

Var ju verkligen en lyckad bild du fick till!

See you tomorrow! Krama

2008-11-18 @ 21:06:54
URL: http://mallingen.blogspot.com
Postat av: myran

jag vart inte nå förvånad att du vann!

Du är så bra på att fota! Imorgon är det slut på friden i´ll be back //Kram

2008-11-18 @ 21:19:23
URL: http://mcmyran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0