Order från Cia...

Jaha.. Så var det fredag igen.. Fick order av Cia på jobbet idag att uppdatera bloggen och det kan jag ju göra innan jag ska fara ut till Ljusne och agera fotograf..  Hockey ikväll, S/L-Bollnäs. Matchen drar igång 19:30 men jag åker ner lite senare, brorsan är ju inte med idag.. Inte nog med att han fortfarande är skadad, han befinner sig inte ens i landet.. Han och Carolina drog till Rhodos i söndags.

Ses sist då? Veckan flöt på med jobb och jobb.. Hade en hel del kvällar som jag jobbade så det blev inte så mycket gjort här hemma, var faktiskt ner till Ljusne och hämtade lite mer saker iaf. Förra fredan fick vi även besök av Linus som samma dag hade fått en inneboende, Monica.. Vi drack Jäger och cider och spelade GH alla fyra, det var riktigt trevligt!
Lördag blev en bil-dag.. Körde Hälsingland runt ungefär.. Först upp till Bogården för att titta på en gammal 245'a men den visade sig vara såpass ombyggd till nyare att den inte var intressant. Efter besöket hos "Bonden" som vi kallar killen i Bogården så blev det två stopp i Bollnäs, ett hos svärfar och ett hos svärmor. Blev även ett stopp i Ljusne hos mina föräldrar.

Söndan var en ännumer trevlig dag! Tillbringade förmiddagen i garaget och penselmålade/rollade Sötnosen gul. Signalgul! Läckert som fan! Ska på med ett till lager färg dock, det lyste igenom lite väl mycket på vissa stället. Medan han torkade så var vi iväg och hyrde släpvagn och drog till Valbo och inhandlade en soffa på Ikea + lite annat smått och gott!

Veckan har sen bestått av att jobba igen.. Fick besök av mor och far här i Stugsund i onsdags. Det var skoj! Vi fick även hem den andra soffan då också.. Köpte en fyrsitssoffa på Ikea och sen hade bror en likadan fast tvåsits hemma hos föräldrarna som han skulle sälja så den har jag lagt beslag på. Genomtänkt! Hehe! ;]

Nu ska jag gå och sällskapa i soffan med Lego och Samuel.. Undrar om dom ens är vaken.. Hmm.. Är alldeles tyst där, bara tv'n som låter.. Jag gissar på att de har somnat..

På återhörande en annan gång! Dröjer förhoppningsvis inte så länge till dess! ;] :P

Kommentarer
Postat av: Emelie

2008-10-10 @ 19:25:37
Postat av: Mallan

Pratglad den där Emelie syftar på den oerhört långa kommentaren hon lämnade :D

2008-10-10 @ 19:28:48
URL: http://mallingen.blogspot.com
Postat av: myran

Bra jobbat Linda!!



Nu är jag nöjd..:)

2008-10-12 @ 00:05:04
URL: http://mcmyran.blogg.se.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0