Helgen..

Så har helgen passerat.. Redan söndagkväll. Helgerna går förbannat fort nuförtiden, speciellt när man jobbar på lördagarna.
Började jobba i torsdags igen efter min sjukskrivning, fick börja med att flytta, jag har ju börjat med mail och chatt på jobbet och fick därför flytta till Malin, Emelie och Jonas. Ska bli så kul! Det tråkiga var dock att det bara var jag och Emelie torsdag och fredag, de andra var sjuk. Bad! Jag som ville träffa Mallan och prata skit, men jag antar att vi hinner..
Blev till att sitta med mail även igår lördag trots att vi egentligen bara sitter med det på vardagarna, men det var så grymt mycket mail att ta hand om.

Efter jobbet igår så for Lego, Mattias och jag upp till Hudik och gick på marknad och sen var det cruising. Skulle ju även vara Gorg-träff men vi hittade ingen sådan så det blev mera cruising och marknad istället. Shoppades lite på marknaden; Volvo-tshirtar till mej och Lego, rosa dödskallesjal till mej, jacka till Lego, tröjor och mössor till Samuel och lite godis.
Kom hem rätt sent på natten och då stupade vi i säng väldigt omgående.

Idag söndag har jag plockat lite här hemma medan Lego var hos en vän för att klyva ved.. Sen åkte vi ut en sväng med min 740 och fotade den. Blir nog ytterligare en tur dit kanske till helgen om det är bra väder för att bara gå omkring och kika och fotografera i naturen och ha med fika. Väldigt mysigt ställe.
Mötte upp Mattias påväg hemåt och stannade för att äta på en pizzeria i Vågbro.

Nu väntar sängen iallafall.. Och imorrn jobbet - och Mallan! Förhoppningsvis, om hennes son är frisk..
Måste försöka få någon att vilja jobba på lördag åt mej också, har planerat annat än att jobba då nämligen.. Får se hur jag lyckas. Annars är jag ledig på fredan.. Vore dock bättre att jobba då å vara ledig på lördag för min del..


Natti natti!

Kommentarer
Postat av: Mallan

Men sötnos!!!

Vi fick träffas idag....yeay!!!

Och vi måste styra upp en riktig dejt oxå så vi kan tjattra som bara den :)

Syns imöra!

Pussa

2008-09-08 @ 20:50:39
URL: http://mallingen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0