Fortfarande hemma..

Jag blir så irriterad! Jag orkar inte ligga hemma och må dåligt nå mer!! Precis vaknat nu, fortfarande dödstrött och varm som ett monster. Blir frukost nu och sen krypa ner i säng eller soffa med någon av de nyinhandlade böckerna från årets bokrea.. Var ner på stan en snabbis igår för att mathandla nåra delar samt köpa ett par böcker till mej, blev tre.. Två med Dean Koontz; Maken och Alltid Odd samt en bok vid namn En hjärtformad ask av Joe Hill. Blir nog bra! Skulle haft en annan Koontz-bok men den var slutsåld.. Linus skulle kolla i Gävle på den idag åt mej, han skulle nämligen ner dit å dejta nån brud igen.

Igår gjorde verkligen inte mycket.. Var upp en sväng på morron på insåg att jag inte alls var pigg nog att jobba, sov sen vidare till 10:30, klev upp en sväng och åt frukost och surfade lite innan jag sen däckade i sängen igen och inte vaknade förrän 15:30! Blev middag då och sen var vi ut å handlade lite. Skönt med frisk luft.

Nu blir det frukost, magen kurrar!

Kommentarer
Postat av: Emma

En hjärtformad ask är jättebra! =) Krya på dig.

2009-02-25 @ 19:21:48
URL: http://itsemmas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0