Jobba imorrn?

Varit skapligt pigg i eftermiddag, håller det i sig till imorrn när jag vaknar så jobbar jag imorrn. Sov bra nog länge imorse och även en stund mitt på dan. Men inget på eftermiddan, känns bra. Jag har fortfarande alla "fel" men är bra mycket piggare. Hoppas som sagt att det inte blir sämre, finns inget värre än att vara hemma och inte orka göra nå!

After work med jobbet imorrn också, jag har ännu inte bestämt mej hur jag ska göra. Har ingen som kan chaufföra åt mej eftersom Samuel är hos oss denna vecka så kan inte Lego köra. En nykter after work är ju kanske ingen höjdare.. Sen vet jag ju inte hur jag mår heller. Nåja, det där tar vi tag i imorrn.

Nu blir det sova och hoppas på att vakna pigg och skapligt frisk imorrn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0