Nytt år..

Nu är det ett nytt år, jag sitter på jobbet. Har rast, dricker kaffe och äter macka och surfar runt lite.. Läre ju fördriva tiden på nå vis när jag inte har nå arbetskamrater här.. Det är nästan tomt i mitt rum. Sluta ha semster och var sjuk folk!!! :P
Det är jag å två till här i mitt rum idag, två chefer.. De springer på möten å annat hela tiden..

Jag jobbade månda och tisdag denna vecka också, men det var nära på att jag inte gick till jobbet eftersom jag inte var pigg för fem öre.. Grym jävla förkylning som fortfarande biter sig kvar. Kan knappt prata med min onda hals och nyser å snorar och det rinner ur ögonen. :[

Men men, jag ska nog försöka överleva denna dag också. Igår var jag, Lego och Samuel ut och åkte pulka i Ljusne, man måste ju trotsa förkylningen lite! Mötte upp brorsan och Carolina och åkte pulka och grillade korv, riktigt mysigt hade vi det! Fast Lego var knappt närvarande eftersom han drog iväg och sålde en skoter, han kom tillbaks lagomt till vi hade åkt pulka klart och till fikat var framdukat.


Nyår firades i lugn och ro hemma i Stugsund.. Åt god mat och myste till en film. Å ingen alkohol ens! Dumt.. Måste ha en groggafton med nå söta flickor snart annars kommer jag dö av uttorkning. ;] :P

Nu ska jag återgå till arbetet och de närmare 500 mailen (310+160) som väntar..  Det är bara jag och en till som sitter på det idag.. Jag saknar mina vänner Malin, Emelie och Jonas. Kan ni sluta vara ledig och vara sjuk!? Å Cia, jag saknar dej med, antar att du sitter i ditt växthus och dricker öl just nu. Anna, kul att träffa dej tidigare i veckan! Vi läre ses ordentligt snart alla flickor! Dricka lite (?) grogg  och prata skit! :D

Ses och hörs!


Kommentarer
Postat av: Mallan

Men vaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa???!!!!!!!!!!

Jäklar vilken mailkö!!!

Iofs väntat, men ojojojojoj!

Dags att komma tillbaka o styra upp :D

Saknar mina MEJL-polare. Ja, de andra i vårt rum oxå naturligtvis.

Och självklart är jag mä på en ferre - måste ske inom kort!

Krama bästa LindaLarsson

2009-01-02 @ 18:03:05
URL: http://mallingen.blogspot.com
Postat av: myran

Klart det känns skönt att vara saknad;)

Men gud så skönt det är att vara ledig!



Klart vi skall ha fest! å det snart nog,,



kram

2009-01-02 @ 21:50:17
URL: http:// mcmyran.blogg.se/
Postat av: Emelie A

My god! På måndag blir det full fokus!! Kramis på linda :)

2009-01-02 @ 22:50:27
URL: http://emelieandersson.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0