Sängen..

Ja nu blir det sängen nästa.. Har varit ut och tankat bilen såhär på kvällkvisten.. 3kr/litern ute på E-Center kan man inte klaga på! Synd bara att jag tankade min bil igår och har kört ca en mil sen dess..

Trött som en liten gnu nu, jobbade 8-20 idag.. Egentligen 8-17 men vi hade så förbannat mycket mail att ta hand om så jag stannade kvar lite, ett våra system låg ju nere hela dagen och började inte fungera förrän efter 17 så det fanns ju att göra om vi säger så!

Bäst att gå å lägga sig nu så man orkar jobba imorrn.. 

Btw.. Var ut och sladdade på Flygstaden igår Lego, jag och Linus, det var trevligt! Blev en hel del fotat också, kommer på bdb på småningom!

Höres en annan dag!

Kommentarer
Postat av: Anna M

VA 3kr/liter??? Vad tankar du i din bil, vatten??



Sköt om dig

2009-01-08 @ 12:14:30
URL: http://annamodin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0