Söndagsbloggen..

Kanske ska döpa om min blogg till söndagsbloggen!? Nä, jag läre fan ta mej i kragen och bli bättre på att uppdatera allt som händer och sker i mitt liv.. Grejen är den att det händer så jäkla mycket just nu så jag har inte ens tid att berätta om det! Sinnessjukt, jag vet! Men jag är så jävla lycklig! Allt känns så jävla bra! :D

Denna helg försvann lika snabbt som vanligt.. Igår var jag och Lego till Gävle och shoppade lite, var på jakt efter ett par byxor men hittade två par! Fick med mej tre par byxor in i provhytten och kunde ha alla tre men valde ut två av dem, ett par till reapris och ett par till ordinarie pris, men där hade jag en sån där rabatt på 25% så det sparades nån hundring där då. Det gillas! Köpte även söt vit tröja med Rosa Pantern på.
Sen åkte vi vidare upp till Bollnäs för att hämta Samuel som var hos sin farmor, hon hämtade honom på dagis i fredags och sen hämtade vi honom i Bollnäs hos henne igår. När vi kom hem så städade vi klart här hemma, plockade bort julen i fredags och igår så städade vi av det sista innan vi sen fick besök av Linus som kom hit och hade bildvisning från sin vecka i Egypten.

Idag söndag har vi mest slappat, var iväg och handlade en sväng och sen har vi lagat massa mat och fikabröd. Blev totalt 13 matlådor gjorda idag, vi är så grymt bra på det nuförtiden! just nu är Mattias här och vi har fikat och sett film och nu spelar han och Lego GH medan jag uppdaterar Bilddagboken litegrann, har legat efter i vanlig ordning.. Men jag ska bli bättre på det, jag lovar! Samma med bloggen.. Det börjar lugna ner sig med aktiviteter på kvällarna nu - hoppas jag!

Denna vecka som gick vart ju lite av en garagevecka.. Var även hockey en dag och brorsan fyllde år i onsdags.. Så då var vi ju bjudna till honom på kalas.
Än så länge är inget planerat för den kommande veckan. Men jag antar att vi lyckas fylla den ändå i vanlig ordning! ;]

Hörs förhoppningsvis av före nästa söndag.. Men jag kan inget lova! Nu ska jag slita ur linserna och borsta tänderna och sen blir det sängen! Jobba imöra och träffa alla trevliga arbetskamrater igen! Ni är bäst! Det är så kul att gå till jobbet när man vet att man har underbara vänner där! :]

Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0