Ny vecka!

En ny vecka igen då.. Varit både en bra och dålig dag.. Dåligt: Emelie gjorde sin sista dag på jobbet i fedags vilket innebar att hennes plats var tom imorse när jag kom dit. Platsen fylldes senare av en annan arbetskamrat som flyttade in i vårt rum.. Mallan var hemma med sjuk son idag, vilket också var tråkigt. Stämningen i rummet är inte som förr -men förhoppningsvis blir det bättre.
Bra med idag var att min mobil kom med posten efter att ha varit på service i nästan en månad. Äntligen!! Den hade dessutom ett sött meddelande på sig som sa att han hade saknat mej. Lycka! :D




After work
i torsdags var trevligt! Blev både cider och öl och god mat. I mycket trevligt sällskap dessutom! Dock orkade jag inte med ut på krogen eftersom jag var branog sliten efter att ha legat däckad i min förkylning hela veckan.
Lördagen ägnades åt lite 740-fotografering i Utvik och sen hamnade vi på fest i Arbrå hos en  vän där jag drack Jäger och öl, mumma! Orkade inte med nån utgång där heller utan vi släppte endast av nåra stycken på krogen innan jag och Lego åkte till hans mor för att dricka kaffe istället. 

Igår söndag var det så dags för hockey, kvalet till tvåan.. S/L mötte IFK Ore hemma och vann med 4-2 och lillebror storspelade! :D Blir rätt tätt med hockeymatcher nu men det ska bli kul!

Nu ska jag gå och röja upp i köket, haft tacokväll här ikväll.. Blir tidig kväller då jag inte är nå pigg alls, jag hatar förkylning!!

Gonatt!


Kommentarer
Postat av: Mallan

Jihooo...fick du äntligen tacos :)

Saknar dig mä!!!

Och Emelie....uhuuuuu...

Och vår grymma stämning innan...

Kram på dig

2009-03-03 @ 08:55:00
URL: http://mallingen.blogspot.com
Postat av: Emelie

hihi vem fick min plats? :D

2009-03-10 @ 18:40:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0