Spännande..

Nu ä're spännande.. Kvalet går mot sitt slut för S/L.. Bollnäs hemma imorrn och avslutar sen borta mot Ore på fredag. Om det går som det ska så ska S/L vinna över Bollnäs imorrn och därmed står S/L och Ore på samma poäng.. Vilket gör fredagens match till den avgörande.. Ett eller två lag stannar i tvåan. S/L måste vinna för att säkert bli kvar. Spännande! Jag vet en som kommer befinna sig i Furudal på fredagkväll om det blir vinst imorrn för pöjkarna!! :D

Nu blir det sängen här. Jag vet att jag varit dålig på att uppdatera både blogg och Bdb men det kommer, håll ut! Imorrn är jag ledig från jobbet, kanske hinner lite då.. Ska iväg en sväng på dan och sen hockey på kvällen.. Håll tummarna!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0