Besök, lite sömn och lycka!

Kikar in på nätet lite innan jag ska sova. Blir tidig kväller ikväll för en gångs skull! Idag tänker jag inte fastna här. Punkt slut.

Varför det då?
Jo det blev sent igår.. Lite sömn inatt med andra ord. Jag fick besök av en vän. Är det inte lite äckligt när man får besök sådär och man bara nån dag innan tänkt på det!? Läskigt!
Bestämde oss lite hastigt över nätet för att se fotbollen hemma hos mej så jag plockade upp Kent efter jobbet och vi for hem till mej. Var tänkt att hans flickvän skulle med också men hon fick besök och stannade hemma. Vi hade det trevligt i varje fall, Linus drack öl, Kent vin och jag fick nöja med med kolsyrat vatten eftersom jag skulle chaufföra på kvällen åt Kent. Vi såg Sverige-matchen (stor besvikelse!) och sen började vi kika på nästa match också och dricka kaffe.. Glömde helt av tiden, kollade till på klockan 01:30 och insåg att jag kanske borde sova snart med tanke på att min klockan ringer 06:15.. Hmm..
Efter att ha kört min vän till stan igen så kom jag hem och kröp ner i sängen runt 02:15, det blev inte ens fyra timmars sömn inatt. Illa. Kunde inte sova heller när jag kom hem, man blir ju så jäkla pigg av kaffe.. Hua!

Så dagen på jobbet idag var rätt seg men jag är ändå nöjd med mitt resultat, kom över "målet" för dagen iallafall, då ska man inte klaga tycker jag.
Efter jobbet så var jag hem och åt middag och sen for vi till stan och mathandlade så nu är det avklarat för denna vecka också, skönt!


Jag har tagit mej ett rejält glas med Jäger (fick en hel flaska igår! -total lycka!) nu och sitter bara och jäser i min egen lilla värld. Det är underbart. Jag mår bra. Lycka. Det känns så jävla bra av nån anledning!? Jag kanske är lite väl lättpåverkad i mitt nuvarande tillstånd som liten trött zombie!? Jag skiter i vilket - jag är glad - och trött! :]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0