Hatad med nya skills..

Återigen en sen natt.. Fastnar vid datorn av flera olika anledningar.. Icke trött, det är varmt ute och inne, grannarna härjar, söta vänner på msn, bilduppladdningar, forums-spanande, tidningsläsning, musiklyssning.. Men framförallt, jag har sovmorron imorrn. Men oavsett vilket så brukar det bli sent om kvällarna.. Men det är så det är.. Har så jäkla svårt att sova nuförtiden..

Haft en trevlig kväll vid datorn ikväll, det känns bra! Maria och Sara är så söta!
Vill ses snart igen! :]
I övrigt är det väl.. okej, sådär, skapligt.. Seg, trött och har huvudvärk. Jobbet känns likadant.. Verkar som att alla hatar mej? Eller nåra iallafall.. En vart sur idag för att jag fick utbildning på två nya uppdrag.. Norsk Hydro och My Travel. Verkar helt okej faktiskt! Spärra borttappade/stulna tankkort på Hydro samt ringa flygresenärer och berätta om förseningar för olika flygbolag. Börjar bli lite att hålla reda på nu.. Men det går nog bra! Förhoppningsvis blir jag inte kvar här länge till. De som fått sparken verkar gillar inte oss som blev kvar. Känns ju bra. Eller inte..

Annars är det mycket att fundera på just nu.. Både det ena och det andra.. Linus pappa ringde oss ikväll.. Han ringer aldrig i vanliga fall.. Lite kris nu tydligen.. Han ligger på sjukhuset i Göteborg på nån lungavdelning..
Han och Linus pratade länge ikväll om gården, sågen, pengar och diverse livförsäkringar.. Usch..
Får se hur det går.

Nu måste jag ta mej till sängen iallafall.. Bra om jag hinner sova lite.. Jobbar 11-20 imorrn, värsta tiden. Hela dagen går åt helsike.. Go'natt!

image76
Kommunikatör..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0