Jobbar..

Jodå, jag lever! Har bara så förbannat mycket att göra.. Jobbar och jobbar.. Hinner väl äta, skita och sova lite mellan varven också, men inte mycket mer! ;P

Men men, jag har ett jobb iallafall, till skillnad från de flesta av mina arbetskamrater som idag fick veta att det kommer få sparken. :[

"...22 av era arbetskamrater kommer att bli uppsagda på grund av arbetsbrist.
Har man inte blivit kallad till något möte under dagen idag, så är man inte berörd arbetsmässigt av dessa uppsägningar.
Om det finns någon av er som funderat på att sluta sin anställning men inte blivit uppsagd, så finns det nu en möjlighet att bli uppsagd pga. arbetsbrist. Om någon av er väljer att göra så tar ni kontakt med..."

Ja tack gärna! Jag har funderat massor! Tyvärr kan jag inte säga upp mej utan att ha ett annat jobb att gå till först.. Har ju inga stämplingsdagar kvar jag.. Sökt ett jobb nu ikväll, så vi får väl se hur det går med det.
Kommer bli så jäkla tråkigt på jobbet nu när alla slutar.. Lider med de som får gå hem, de var ändå fast anställda! Sjukt system verkligen!
Idag har det väl inte jobbats så jäkla flitigt direkt eftersom humöret och stämningen inte varit på topp på jobbet. I mitten på september gör de sin sista dag på Anthill. Inför det ska det läras upp annat folk som ska sitta på Ellos och E-on, sånna som redan finns på bygget..

Nu väntar sängen och sen ska jag ha mej lite sovmorron imorrn, är ledig då för att sen jobba helgen.. Imorrnkväll väntar dragracing med broder och kanske far, Linus jobbar..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0