Lycka!

Just hemkommen från leken.. Strömmingsleken alltså.. Så jäkla kul!! Jag och Maria dejtade och åkte karuseller, helt jävla underbart! Stort lyckorus just nu!!

Ska sova nu men hälsar att kvällen var till belåtenhet! Hann med ett sista samtal på norsk Hydro innan jag for från jobbet, åkte sen hem till morföräldrarna och fick mej massa god mat innan jag skjutsade hem Linus hit och sen var hem och plockade upp föräldrarna för att fara till stan. Träffade en del folk jag kände, kul! Gick runt i nåra timmar, tog lotter, (vann en rosa Nemo-fisk!) lyssnade på Rocktools och Nordman, pratade med folk och till sist fick jag tag på Maria som jag sällskapade med till kvällens slut.
Åkte över Stugsund hem och lämnade av Jocke där innan jag avslutade med att köra hem mor och far.

Klar för sängen nu, ska fösöka sova lite innan jag ska upp och jobba imorrn igen.. Är iallafall ledig på måndag! :]

Kommentarer
Postat av: FashionWay

Du är välkommen att bli medlem i www.FashionWay.se

2007-08-19 @ 07:00:29
URL: http://www.FashionWay.se
Postat av: ullis

IE?

2007-08-23 @ 11:38:47
Postat av: ullis

Aha, ja det är den webläsaren jag använder. Ser du inte min text när du har en annan alltså? Ahh tough luck ;o)

2007-08-23 @ 19:21:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0