Tidsfördriv!

PLATS: Vid mitt skrivbord hemma..
TILLSTÅND: Trött och förväntansfull!
FICKORNA: Nothing!
VAD HÄNDER IKVÄLL: Cruisa med 740'in! =]
VAD ÅT DU SENAST: Pasta med köttfärssås
VEM RINGDE DU SENAST: Linus
VEM MAILADE DU SENAST: Sara på jobbet
ROLIGT FÖRRA VECKAN:  Resan till Västkusten
FAVORITLÄSK: Pepsi och Portello
FAVORITMYNT: 10'orna är väl bäst! ;]
FAVORITHUND: Berner Sennen
FAVORITJUICE: ApÄpM från Bravo.
SÄMSTA GRANNEN: Har bara en granne i huset och dom är förjävliga!!
BÄSTA INGREDIENSEN I EN GOD GRYTA: Vitlök!!
FRISYREN: Fixade till den imorse men kommer att göra en bättring innan jag ger mej ut för kvällen..
HUR MÅR DU NU: Skapligt! Lätt stressad och trött men i allmänhet bra!
VILKEN LÅT LYSSNADE DU SENAST PÅ: Lyssnar just nu på Sneakers - Glider i sommartider
VAD VILL DU HA FÖR HÅRFÄRG: Nöjd med mitt blonda hår faktiskt!
VAD TYCKER DU OM ATT ÄTA: Allt! Är verkligen en allätare!
HAR DU LYSSNAT PÅ NÅGOT ANNAT NU: Nä..
VEM SKA DU GIFTA DEJ MED: Det får vi väl se.. Om det är nån som vill ha mej överhuvudtaget..
ÄR DU KÄR I NÅGON SOM DU TIDIGARE NÄMNT I FRÅGORNA: Nope..
IDROTTAR DU: Nä inte mer än sänggymnastik och promenader! :P
TYCKER DU OM ATT LIGGA PÅ STRANDEN OCH SOLA: Nja, inte direkt, men badar gör jag gärna!
VAD HAR DU PÅ DEJ IDAG/IKVÄLL: Mysbrallor och två linnen.. Ska dock byta mysisarna mot jeans snart.
HAR DU VÄXT NÅGONTING DET HÄR ÅRET: Nä, snarare åt andra håller faktiskt! :]
VILKET ÅR VAR DITT BÄSTA: Ojoj, bra fråga! 2004 var bra..  Tror dock det kommer bättre år framöver!
VAD SER DU FRAM EMOT: Just nu är det cruisingen ikväll som hägrar!
VAD HAR DU ÅNGEST FÖR: Jobbet.. Får ångest då det är dags att logga in på e-on... Hua!
HUR LÅNGT HÅR HAR DU: Nacklångt!?
ÄR DU NÖJD MED DET: Aspelut!
GÅR DU I SKOLAN SÅ MYCKET SOM DU SKA: Går inte i skolan länge..
VILKET ÄR DITT SÄMSTA ÄMNE: Hmm, religion tror jag.
HAR DU EN BRA KLASS: Den var okej..  Saknar vissa medan man inte tänkt på andra på flera år...
VAD LIGGER PÅ DITT DATASKRIVBORD NU: Too much! Hörlurar, mobilen, tidningar och en batteriladdare..
VARFÖR BLEV DU ARG SENAST: För att något irriterade mej! Hävde ur mej massa skit mot mina grannar igår... =]
HUR OFTA STÄDAR DU: En gång i veckan brukar vi göra fint..
HUR SER STOLEN UT SOM DU SITTER PÅ: Svart från Jysk.. Måste köra ny snart..
HUR LUKTAR DU NU: Rätt gott faktiskt! :]
VAD SKA DU GÖRA I HELGEN: Jobba...
SKOJADE DU MED NÅGOT AV SVAREN OVANFÖR: Nä, jag är ärlig!!
ÄR DU ROMANTISK: Nja, inte direkt..
VILKET TV-PROGRAM SÅG DU SENAST: Oj, såg nått på mtv igår medan brorsan var här..
FÅR DU/DIN FAMILJ HÖG TELEFONRÄKNING: Nä, bara de fasta kostnaderna ungefär, ringer nästan inget.
NÄR DANASADE DU SENAST: När jag var onykter sist, vilket var för nåra månader sen.. Dansar aldrig nykter :P
DRÖMÅLDER: Tja, 20-25?
KNARK: Inget just nu..  Ett tag var jag beroende av Tradolan..
SENAST KÖPTA PRYLAR: Två plattskärmar till datorn och 4 par trosor..
KÄR JUST NU: Kanske det...
SEX JUST NU: Inte just nu men för ett tag sen! :P
KEPS ELLER MÖSSA: Keps!
KÄNGOR ELLER PUMPS: Kängor! Okvinnlig som fan men ni vet ju hur jag är!! ;]
PANNKAKOR ELLER PLÄTTAR: Pannkaka
DVD ELLER VHS: Dvd
FAVORITSERIE: Pass! Ser inga serier..
HAR DU NÅGONSIN FÄRGAT DITT HÅR SVART: Ja nästan, mörkbrunt iallafall..
KÖTT ELLER INTE: Kött
VINTER ELLER SOMMAR: Vinter!
KAFFE ELLER LÄSK: Kaffe, Zoegas!
EMINEM ELLER BRITNEY SPEARS: Eminem..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0