Det går så jävla bra nu!

Ja, det gör det! Faktiskt! :P
Det känns så jäkla bra! Att jag är trött som fan och har huvudvärk till tusen är en annan sak...

Börjar det det bästa: Idag skrev vi pappren till huset. Så nu står vi som husägare jag och Linus. Underbart! Inflyttning 14/3, eventuellt redan i slutet på februari, det beror lite på när tidigare ägaren flyttar ut. Imorrn blir det ett besök på banken för att betala handpenningen.

Bra sak nummer två var att det var hockey igår, brorsan stod och gjorde en grym match! Årets bästa enligt honom själv och jag är helt villig att instämma!
Oavgjort 1-1, välförtjänt då S/L hade legat under hela tiden och inte lyckades kvittera förrän klockan visade 19:35 i sista perioden! Det var mäktigt när skottet från Mikael Wessman gick rätt in bakom målvakten! Jag fick rysningar.

Det tredje är att det bara är en dag kvar att jobba innan det blir jul. Underbart! Lite synd bara att julkänslorna inte riktigt infinner sig. Har inte pyntat nånting utöver mina julgardiner och julbelysning. Inga tomar eller så.. Granen kommer antagligen att tas in och kläs imorgon.
Julklapparna går bra, har en kvar, eventuellt två, till brorsan och Linus. Ska se om jag får tag på nått imorrn på lunchen då jag ska ner på stan och betala handpenningen.

Ska nog försöka ta mej i säng nu.. Blivit grymt dåligt med sömn senaste veckorna. Vet inte varför, är knappt hemma om kvällarna och när man väl kommer hem finns massor att göra.



image120
Min nya adress från mars, Flottarvägen..

Kommentarer
Postat av: Ann-Jeanette (Bilda)

Nämen vad kul att du oxå ska bli husägare.... nu kanske du får det lite lugnare....tänkte på dina grannar alltså.
Jag är inne och läser på din blogg ibland och håller mig lite uppdaterad om vad som händer i ditt liv. Ha det så bra och God Jul på dig.

2007-12-21 @ 18:29:29
Postat av: Linda

Oja, det känns underbart! Mina grannar är ju inte att leka med precis.. Och det vet ju alla om.. Haha, jag fick faktiskt en brandsläckare av mina föräldrar i julklapp eftersom de inte riktigt litar på grannarna! =]

God Jul och Gott Nytt År på er också! :]

2007-12-25 @ 13:42:51
URL: http://hockeylinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0