Jag är en dålig människa!!

Jahapp.. Så försvann tiden igen då.. Jag är en dålig människa..
Har alltid varit kommer alltid vara verkar det som... Fuck!

Fan, är över två veckor sen jag uppdaterade här.. Vad har hänt sen dess då?

-Mja, inte mycket spännande precis. Livet rullar på.. Arbetar, arbetar och arbetar.. Men jag har ju ett jobb iallafall och det är huvudsaken! :P
Springer på hockey som vanligt gör jag då och då.. Var även ner till Uppsala med far och Linus en lördag och shoppade lite. Mycket trevligt! Fått klart nåra julklappar och nåra väntar på att handlas, bara nån kvar att "komma på" så att säga.. Känns bra!

Mammsen har blivit äldre sen sist också. Fyllde 45 den 25/11.. Kalas hade vi i lördags med smörgåstårta, fika och diverse alkohol.. Hon fick ett presentkort på 1000:- på en spa och hudaffär/salong av mej och Linus.
Apropå alkohol så blev det en hel del sånt i fredags också när jag och Maria hade groggkväll hemma hos mej. Lite segt genom att jag jobbade fram till 19:15 men det tog vi igen genom att snapsa Jäger och dricka busgroggar samtidigt som vi åt sallad från pizzerian. Blev sen buss in till stan och ett besök på krogen. Det var rätt trevligt! Dock mycket skumt folk där.. Så ja, det var väl okej..


image117
Onyktra flickor... :P


Vad händer annars då? Tja inte mycket mer än att jobba.. Jag vann en massage på jobbet förresten.. Hade bästa förbättring i samtalstid förra veckan jämfört med veckan innan.. Kommer belönas med en massage på arbetstid. Inte illa! Kan bli trevligt tror jag, aldrig fått massage förut..

Husvisning på fredag igen förresten! Sett ett hus i samma område som föräldarna som är till salu. Till billig peng dessutom! Inte illa det heller! Får se hur det går, skulle vara så jäkla kul med ett hus! Få sköta sig själv liksom. Få plats för alla grejer, som det är nu har vi inte alls plats för nått känns det som.. Hobbys vad är det? Skulle vilja ta upp mitt mörkrumsarbete och svart/vita fotografering igen, har allt som behövs utom plats att hålla till på! Frustrerande verkligen! Har mängder av rullar och negativ som väntar på att få bli framkallade. Vägrar låta nått labb göra det åt mej, vill dona själv!
Hoppas verkligen att huset är bra.. Gillar området, är uppvuxen där i Myrbacka, har både föräldrarna och morföräldrarna i samma omårde också.. Huset ligger i utkanten av ett lugnt område med skog alldeles i närheten. Kanske ska göra ett besök på banken och höra om lån nån dag också, men vi har inte bestämt oss än. Känns kanske lite dumt att betala ett hus kontant... Man ska ju ändå bo där ett tag så då kan man lika gärna låna en slant och sen ha roligt för de andra pengarna vi har.

Nåja, det är på fredag som sagt. Hockey på fredag också, dessutom ska jag antagligen vara fyllechaffis på kvällen. Pappsen ska på julbord med jobbet. Själv blir jag utan julbord i år. Jul-lunch skulle vi däremot få på jobbet. Mysigt!

Nu ska jag ta och krypa ner i sängen och läsa nån tidning och sen sova. Har lite sovmorron imorrn, jobbar 9-18.. Ska bli intressant att komma till jobbet imorrn, idag skulle vi flytta igen.. Tredje gången på nån månad.. Blir väl en flytt till senare också, detta eftersom vi får tillgång till fler delar av huset vi håller till i och företaget har tagit in såpass många nya anställda.

Ska försöka bättra mej här.. Observera försöka! :P
Orsaken är att jag helt enkelt inte har tid.. Eller prioriterar andra saker.. Känns taskigt mot alla nätvänner, men man har ju faktiskt ett liv att sköta också, kan inte bo framför datorn hela tiden!

Kommentarer
Postat av: ullis

Du är ingen dålig människa för att du inte uppdaterar din blogg. Men apropå att ha bättre saker för sig än att sitta vid datorn, mig lurar du inte jag VET ju att du sitter vid datorn. Det handlar helt enkelt bara om tid till att blogga ;o)
Äsch, du gör som du vill det är det som är det fina med allt sånt här. Man bestämmer själv.

2007-12-05 @ 08:48:43
Postat av: Linda

Klart jag sitter vid datorn, på jobbet! Inte så mycket hemma, blir mest att man startar upp den när man kommer hem och sen kör musik och film via datorn. Man orkar inte alltid sitta framför datorn både på jobbet och hemma.. Man kollar av det mest viktiga för stunden ungefär. :]

2007-12-25 @ 13:48:01
URL: http://hockeylinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0