Jul!

Så har vi klarat av julafton också. Tillbringades hos mormor och morfar i Myrbacka. Nästa år blir det nog hos oss i Myrbacka, ser redan framemot det! :]

Fick en massa julklappar och jag är jättenöjd! Och det jag hade köpt till folk gick också hem verkade det som! Kul! :]
Massa god mat tillsammans med släkten bestod också aftonen av, det var riktigt trevligt!
Idag väntar julmat hemma hos föräldrarna, jag och Linus och även Linus och Carolina kommer. Hon var inte med igår, firade jul med sina släktingar på annat håll.

Vad fick jag i julklapp då? Hmm , mycket! :P
Brandsläckare, mulitmojäng till håret, smycken, strumpor, dukar, handdukar, överkast, ljuslyktor, trädgårdstomte med lykta, choklad, knästrumpr, böcker, sprit, pengar, satinlakanset, lotter (varav en med vinst på!), smycketräd, vaser mm.

Vad gav jag bort då? Linus fick en klocka. Lillebror (och Carro) fick en stor trävas, hudvårdsprodukter, ett spel (Med andra ord), kalsonger och en trådlös handkonstroll till X-box 360 (hade tänkt mej ett spel men det var slut).
Mor och far fick tillsammans en digitalkamera och minneskort till den samt en lampa (till mamma) och en batteriladdare till bilen (till pappa). Morföräldrarna fick vin och farmor fick en blomma och en chokladask samma som även farbror med familj fick.


Tomten var i år fyrbent och hette Wille. Grymt söt! =]

image122

image123
Julklapparna samsas på köksbordet..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0