anthill..

image51

jäkla less på jobbet.. Det är fanimej bara skit där! Nya omförflyttningar var gjorda till idag när jag kom till jobbet, varit ledig en dag nu ju, och jag fick bl a leta mina viktiga papper och block över hela bygget.. Var faktiskt så illa att chefen min fick maila alla där och efterlysa mina papper! Ska det vara så jävla svårt att låta bli andras grejer!? -Tydligen! Blir så irriterad.. Efter halva arbetsdagen kom dock mina papper tillrätta.. Fantastiskt. Nån hade suttit på min plats igår och inget var sig lika ungefär. Hatar sånt!!
Får se hur det blir imorrn, ska få utbildning på Eon felanmälan.. Inte det roligaste direkt. Folk som ringer in och är skitsura för att de har strömavbrott.. Alla hatar Eon och jag vill heller inte sitta på Eon!! Men jag måste, behövs tydligen folk där..
Fick även veta idag att två personer fått skriftliga varningar från chefen för att de inte hade ringt tillräckligt mycket på Eltel i helgen.. Och detta för att det var enorma köer på Ellos/Josefssons/La Redoute som de var tvungna att ta hand om. Så jävla dåligt gjort anthill! Bättre kommunikation tack! Det märks tamejfaan inte att anthill är ett företag som står för kommunikation!

Nä, det är bara hoppas att man får ett annat jobb och kan lämna detta! Jag tål fan inte sånt här jobb, sitta still hela dagarna och vara trevlig är verkligen inte min grej!
Sugen på nått helt nytt, börja om från början bara. Med allt. Tyvärr är man väl så jävla tråkig att det fortsätter vara samma och samma hela tiden... Oavsett om man vill eller inte...

Annars idag har jag inte hunnit med nå annat än jobba.. Träffat Sara litegranna också, underbart! Vi måste få till en riktigt dejt nått tag gumman!! Saknar våra pratstunder..
Gårdagen var en ledig dag. Regnade ute, hade filmmys ensam i soffan och såg Sällskapsresan innan Linus och jag for till stan och åt samt mathandlade.. På kvällen kikade mor och far förbi efter sin shoppingresa till Uppsala, de hade handlat lite grejer åt oss på Biltema bl a..

Ska hoppa ner i sängen nu, jobbar morron imorrn. 9-17:30 på schemat.. Fredag men ändå inte helg, jag jobbar både lördag och söndag.. Sen verkade det dock lugna ner sig med helger, vad jag kunde se på det preliminära schmat är jag ledig tre helger på raken.. Detta för att de nya får ta skitpassen som ingen vill ha..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0