'Jag har tagit min första oskuld!'

Jobbat en massa så har knappt haft tid över till datorn.. Igår var det verkligen full fart på jobbet från 12:30 till 21:30.. Blev lite övertid eftersom det var köer på Ellos vid stängningsdags. Även e-on var det fullt upp på, kaos verkligen! Vi var tre personer (i hela Sverige!) som satt och tog emot alla anmälningar om strömavbrott och översvämningar! Det var inte kul, folk var lagomt glad när det väl kom fram till oss efter 1,5 timma i telefonkö... Inte vårt fel iofs men det känns ju dumt när man inte kan hjälpa dom fortare.. Dåligt gjort med så lite personal, dessutom ingen vi kunde fråga om hjälp.. Fick be flera kunder att återkomma till kundtjänst på måndag! Bad bad.. Ingen av oss som jobbade är proffs på e-on.. Två av oss gjorde andra dagen på uppdraget och den tredje var en tant..
Idag var det inget e-on, som tur var! Under vardagarna har vi e-on mellan 17:30 och 8:30.. Dock så skulle det ändras till 16:30 från nu så nått e-on-samtal kommer man säkert få när man jobbar dag.. Sen är man ju garanterad sånna när man jobbar kväll.. :[

Blir väl sängen nu, varit så trött och seg både idag och igår. Hade dessutom jättehuvudvärk igår och arbetandet och stressen där gjorde inte saken bättre.
Haft lite myskväll ikväll, jag svängde in på Lidl innan jag for från Bollnäs och handlade lite snacks som vi sen åt lite av samtidigt som vi såg tv. Jobbar imorrn och sen är jag ledig på onsdag och det känns bra, riktigt bra! Hade ju bara en ledig dag förra veckan och det ska tas igen denna vecka istället. Ledig onsdag och helgen. Dessutom kortdag på torsdan. Härligt!

Apropå rubriken.. Någon är extra lycklig just nu.. Det är jag så jäkla glad för!
Så länge du är nöjd är jag nöjd! ;]


image53
Linus, Nelly och pappa för två år sen..

Kommentarer
Postat av: Junitjej

Vilken mysig hund!

2007-07-10 @ 09:48:34
URL: http://junitjej.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0