Jobba, fika och promenera..

Jobbat, jobbat och åter jobbat idag.. Medlyssnare idag igen.. Ännu en grupp nya som börjat på Ellos, andra nya omgången med folk på ett par veckor. Hur stor anstormning väntar vi egentligen!? Ingen vet.. Dom där jäkla prognoserna stämmer ju aldrig.. Men men, långt ifrån alla som fått nya höst/vinter-katalogen, lär väl ramla på mycket mer när alla fått den.. Och det där fantastiska (...) erbjudandet om 30% rabatt på dyraste varan ur h/v-karalogen och 35% på allt ur sommarkatalogen.. Dessutom lockar ju påslakanen alla människor, förstår inte det! Folk ringer in endast för att få ett pratis påslakan! Förstår mej inte på sånt... Nåja, det gör ju iallafall så att jag får jobba, antar att det är bra..
Ledig imorrn och det känns underbart, ska sova länge! Har massor att ta igen nu efter min 6-dagarsvecka förra veckan. I övrigt väntar frisörbesök, mathandling och familjebesök imorrn.. Lär nog fylla upp även den dagen.

Idag blev det MAX efter jobbet med Sara som bjöd på kaffe och paj, mycket trevligt! Tack för det gumman! :]
Middag när jag kom hem och sen en promenad tillsammans med Linus till familjen för att hälsa på. Drack en kopp kaffe där innan vi gick hem och tog oss en grogg och lite chips. Suger på lite Jäger nu, mmm! :]


image54
Jag och Wilma myser medan mamma ser tv..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0