Kort dag..

Dagen i korthet innan sängen kallar. Jobbat 9-13, skönt att avsluta med en kort dag! Desto tråkigare att en av mina kollegor gjorde sin sista dag.. Många som slutar nu.. :[
Hann träffa på Linus en snabbis innan han for till jobbet för att jobba kväll när jag kom hem. Drog sen på banken och pillade in massa tusenlappar på mitt konto och sen bar det av till stan för att matshoppa för första gången på ett par veckor! Påväg hem kikade jag in till familjen där brorsan var på besök för att tvätta bilen. Måste vara fin till imorrn då han och jag ska ner till Valbo på Street Cars Fest och kika på stiliga bilar. På kvällen drar vi till Bollnäs på cruising, får se om jag åker min bil eller om vi samåker med familjen, inget bestämt där riktigt ännu.. Men det hinner vi.. Linus jobbar dag imorrn så han får inte följa med till Valbo, därför åker jag och bror tillsammans, ska bli kul! :]
Han jobbade som sagt kväll ikväll så jag har roat mej själv här hemma, men har knappt varit hemma så.. Har väl bara ätit, slappat, surfat och fixa mat ungefär. Hann även med att somna en sväng på sängen medan jag letade kläder efter min dusch. Haha, snacka om att vara trött! Sov nog bort nån timma där men det märks inte faktiskt, fortfarande jäkligt trött, blir till att sova ett tag imorrn. Inget bestämt när vi ska åka men efter 10 iaf, sovmorron är viktigt! ;]

Nu sova iallafall! Go'natt!


image62
Kika på stiliga bilar imorrn.. Kanske Mustanger!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0