Olof 65 = 3320kr! =]

Jodå, dags att lägga sig snart va!? Mmm, sängdags sen länge egentligen om man ska sova de timmar man behöver, men det kan jag aldrig göra.. Blir alltid för lite sömn.. Känner mej riktigt trött och seg nu efter att ha jobbat 8,5 timmarsdagar i nio dagar på rad.. Imorrn väntar en fyra-timmars innan jag sen är ledig lördag och söndag. Bara 9-13 imöra och det känns bra, hellre tidig sån tid än sen..

Hinner inte med nånting annat än jobbet nu känns det som.. Ser förjävligt ut här hemma, försöka få lite ordning på det imorrn. Ikväll har jag varit på bingo med mammsen min. Gick bra för en gångs skull! Jag kom hem med mer pengar än jag hade med mej dit! Man kan ju bli lycklig om man iallafall får igen det mann spelat bort och det gjorde jag med råge idag! Spelade för 140 kr och vann 3320 kr = vinst på 3180 kr! =]
Sån jäkla lycka! I absolut sista spelet på full bricka, hade gett upp sen länge och med 5 nummer kvar på brickan trodde jag inte jag hade en chans men så ramlade nummer efter nummer in och till sist ropar människan ut Olof 65, det jag väntade på! Fick än en gång (precis som sist, då mamma vann) slänga mej på tutan för att signalera vinst!
Varit iväg på bingo i Mohed två gånger nu denna sommar och sist vann mamma 130 kr, fick dela 500 kr med tre andra.. Jag var ensam om att vinna så fick alla pengar själv! Nice! =]

Men nu sova.. Orkar nog inte vara upp längre.. Go'natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0