Räcker inte till..

Sov-tajm nu.. Surrar lite med Sara på msn, saknar dej gumman.. Var längesen vi sågs nu. :[
Hoppas du blir frisk snart och kommer till jobbet!

Dagen har bestått av jobba. 10-18. Kvällen blev det inte mycket av, tiden räcker inte till.. Var till stan och handlade lite samt hälsade på brorsan. Bytte bil med honom också, han ska hjälpa Linus och hämta nya sängar till oss imorrnkväll. Eftersom jag jobbar kväll är det lite svårt för mej att ordna det så jag lämnar min bil hemma till pojkarna så de får köra hem sängarna på släpvagn. Bror har ju ingen dragkrok på sin bil därför byter jag med honom över dagen.

Men men, nu blir det sängen. Redan för sent egentligen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0