Trött!

Sen kväll igen.. Ändå inte så sent som det brukar vara.. Trött.. Inte bara trött-trött utan trött på allt och alla.. På folk, på jobb och annat.. Seg dag på jobbet, 09-17:30 på schemat, de nya har stormat in på våran avdelning nu och det känns totalt skit. Hela våran mysiga grupp är splittrad.. Sara var sjuk idag och kanske var lika bra det, slippa se röran.. Skrivbord och datorutrustning som släpades genom rummen.. Fullt med liv och rörelse av både flyttande och virriga nya människor.. Jag sitter kvar på min plats jag haft från början och det känns bra på ett vis, trivs i mitt lilla hörn in mot väggen men har fått tre helt nya och okända människor med mej.. Sara flyttar dom längst ifrån mej medan jag blir granne med Viktor som fått överta Zeyneps plats, Tomas vet jag inte, han slutar snart.. Åhh vad jag hatar sånt här!! Kunde det inte fått vara som det var från början!? Nu när vi hade kommit ihop oss så bra i våran grupp. Men det skiter dom i, spilttrar oss och ger oss helt nya chefer och medarbetare.. Den är fanimej inte konstigt att man mår dåligt ibland... :[

Dan i övrigt har inte varit så jävla bra den heller.. Det är fan bara utför nu..
Men det är väl själv-valt så att säga..


Could it be a fantasy?
Never meant to be eternal
But what we had is in the past
It?s time for a change

Like a fool without a clue
I put all my trust in you
Played with my heart right from the start
Now I only wish I never met you

Like to know, I like to know why
Why the snowflakes fall from the sky
Even if it rains tomorrow
I can help but feel no sorrow

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0